Vad är det med mig och denna blogg egentligen?

Ja, vad är det för fel att jag ALDRIG längre skriver...
Det som nu tar upp mycket tid är min älskade Andreas och skolan, så hinner helt enkelt aldrig med att skriva längre..

Skolan rullar på med storsteg nu och vi har nya teman varje vecka inom vård & omsorg så skolan tar upp mycket tid. Har varit förkyld nu i snart en månad nästan och blir så jävla less att jag ALDRIG kan få komma igång med träningen igen. Älskar ju att träna!! :(
Hjärtat och jag har nu varit ihop i lite mer än en månad och livet känns helt underbart! Är så lycklig med min kärlek så det går inte att med ord beskriva!
Men iaf så känner jag att det verkligen tar på krafterna att vara sjuk.. Även om jag inte gjort så speciellt mycket under veckan så känner jag mig helt slut. Trött som fan. Känner att jag ska bli bättre nu på att skriva igen. För det är verkligen kul att bara få skriva på och få ur sig allt. verkligen.
Nu är det inte långt kvar tills jag blir 17 years old! 14 dagar kvar nu bara...
Även om jag känner mig trött just nu så måste man ändå upp imorgon och jobba. Inte så länge, 7-13 men ändå.. Så för att samla på mig lite energier så ska jag tappa upp ett varmt bad, tända några härliga ljus, slå på ljuvlig musik å bara njuta! De är vad jag ska göra, njuta av livet nu mera! För jag tror verkligen att man uppskattar varje dag allt för lite. Varje dag när jag vaknar upp ska jag tänka, jag lever, jag är frisk, jag har mat på bordet och rent vatten varje dag, det pågår inga krig här, och överallt i min omgivning så finns det massa människor som älskar mig och bryr sig om mig. Livet är ju egentligen helt underbart. Även om det inte alltid är det så får man tänka på de possitiva sakerna i livet då man utsätts för det negativa..

Gud vad jag har bablat på här nu.. Nu ska jag lägga mig i badet och sedan lägga mig och glutta på någon bra film. Puss och kram mina kära vänner!
PS: kom ihåg att livet ÄR underbart!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2157087/images/2012/pic_505c805de087c33eca503065.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2157087/images/2012/pic_505c805de087c33eca503065.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2157087/images/2012/pic_505c8cd2ddf2b356700027f3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0