Göteborg!

Imorgon är det fredag och åker till göteborg och ska träffa Julia, AC, Emma och kanska någon fler:D
längtar som fan efter att få  fräffa alla!!
jag åker med flyget hem på söndagen och går i skolan på måndagen och sedan på tisdag så ska jag till stockholm för då går mitt flyg till Thailand!
Kramis på er alla!! :) <3

spruta!

Sitter på skolan nu och ska snart gå till matten.
sedan efter skolan ska jag gå och hämta Wille för då ska vi gå ner till vårdcentralen och ta den andra sprutan efter som vi SNART ska åka till Thailand! :D det är inte länge kvar alls nu, vi åker på tisdag!!
Efter det ska jag åka upp till pappa en sväng så ska Anna hjälpa mig med matten, vi har prov på torsdag!! suck!!
och på fredag är det hk prov men då åker jag till Göteborg så jag får göra det på måndag. komemr lite bilder sedan från helgen!! :D
kramar från
Emelie! <3

15 ans!

Äntligen 15 år!! Jag hade en jätte bar dag i tisdags då jag fick jätte mycket bra presenter.. En radio, kläder, pengar, present kort mm.. Tack för allt! <3

Under veckan har det varigt mycket läxor. jobbigt! Vecka 42 kommer vi att ha tre stycken prov.. Matte, Franska och hemkunskap. Det kommer att bli mycket pluggande!..
Nu har kag tagigt första sprutan som jag ska ha inför thailandsresan, men det var typ en månad sedan jag tog den så nu ska jag sanart ta en ny. Längtar tilll de varma dagarna i thailand. Men et är inte så kul att jag prickade in direkt att åka till thailand när vi skulle ha tema veck på skolan. Det betyder att på torsdagen ska vi ha middag alla 9:or.. Ja, det hade man ju viljat att vara med på men nu finns det inte så mycket att göra åt det. Men det blir istället en underbar thailands resa. Vi kommer att resa i en hel dag och natt.. På morgonen på tisdagen så åker vi tåg till stockholm, 3 timmars restid. Efter det så flyger vi direkt flyg till thailand med 12 timmart flygressan. När vi kommer fram ska vi åka buss till stranden, och där ifrån ta båt ut till kho lantha och då är man framme, plus all väntetid! HJÄLP!! aja, det kommer nog bli as kul..
ska se på tv:n nu så kanske lägger ut ett inlägg imorgon.
kram kram
Emelie Emanuelz

Med My och Olivia

Igår efter skolan så gick jag och My och Olivia hem till olivia och sedan gick vi tillbaka till skolan och fotade.
Efter fotningen så gick vi hem till Olivia igen och åt middag.
Efter middagen gick vi ut och gick hela kvällen. från halv sju till typ 10 på kvällen. när vi ändå var ute och gick så gick vi upp till statoil och köpte chips och hyrde film. Mys!