Pojken min har spelning ikväll

Ikväll ska Andreas spela på Jack's bar, så kom gärna dit å lyssna. Har pluggat nu sen jag slutade skolan, vi håller på att skriva om diabetes och är äntligen snart klar. Kom nyss ut från duschen och ska snart börja göra mig redo för att dra in mot stan. Hjärtat mitt ska ju spela ikväll, åhh så duktigt han är!!
I veckan har det inte hänt något speciellt, har ganska så mycket saker i skolan så försöker att röja undan det för de mesta. Helt sjuk. Jag är fortfarande snuvig och förkyld? Hur länge kan det ha varit nu.. EN MÅNAD? Ne nu får det vara slut på dessa demheter, jag vill ju tränaaaaaa nuuuuu!! Vare sig om jag är helt frisk eller inte så ska jag fan e mej ta tag i träningen nästa vecka, de kan jag lova!
Ne, nu ska jag fixa mitt trolliknande hår och kleta på mig lite smink. Vi höres så snart som möjligt. Pöss Pöss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0