Måndag

Måndag idag då och man har klargjort första skoldagen för veckan. Första timmen på måndagar har vi 2,5 h matte, kan inte säga annat än att det är sjukt grymt drygt och tråkigt. Sen naturkunskap då vi idag kollade på små äckliga levande djur i mikroskåp, sjukt vidriga varelser är en sak som är säker. Till sist så hade jag franska fram tills att klockan var kvart över fyra..
Så, sitter nu här hemma på pojken mins säng och väntar på att vi ska få åka med mor min ut till Alnö.
Jag ser verkligen fram emot morgondagen då vi i skolan hela dagen ska ha praktiska vårdsaker, ska bli så sjukt roligt och intressant!
Ikväll ska jag bara mysa med pojken min och njuta av livet som jag lever. Hoppas alla har haft en bra början på denna härliga vecka så skriver jag snart igen då jag får tid och lust :)
Kram kram
/Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0