Snart e det slut på skuulan!

Tjenamors!
Har bara haft skolan idag som vanligt. Så jäkla härligt kan jag  ju säga att allt snart är klart. Jag är klar med ALLA arbeten i skolan och jag har inget som restar, chill som fan kan jag ju säga.
Så ikväll skulle min lillebror och hela hans klass och hela vår familj åka och grilla. Ne fan tänkte jag, palla vara med dem ute i skogen! Ne. Så jag bestämde mig för att vara hemma. Men så var jag å Anna och a
handlade igår å så sa Anna, "Ja vad ska du laga för mat imrogon kväll då? vi är ju å grillar med Willes klass" ....
Ja.... Så det slutate med att jag insåg att jag var för lat för att orka laga mat själv ikväll. Så det slutade med att jag åker med Willes klass å grillar hamburgare ikväll. Tummenupp!

Har alla fått sommarjobb? För min del kan jag ju säga iaf att jag komemr att ha totalt fullt upp hela sommaren. Jag har typ tre år så kommer typ inte hinna göra något annat än att jobba, jo förståts jag måse ju vila också. Asviktigt!
Men men, nu ska jag klä på min några lämpliga kläder för att ta sig ut i skogen och grilla lite.
Jo, Nu blev jag lite glad igen.. Ikväll är det de näst sista avsnittet av Desperate Housewives.. Så spännande!

Puss o hej så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0