Måndag

Hellojs!
I helgen jobbade jag både lördag och söndag så har varit ganska så trött under dagen idag. Inte bara för mig utan säkert för många andra också så är det mycket prov och sånt som ska vara klart nu det sista veckorna innan skolan slutar. Imorgon och onsdag är det praktik, skönt att slippa skolan för två dagar och få använda andra hjärnhalvan för två dagar. Vi håller på och ska skriva en tidning, vårta tema är träning och det är riktigt kul faktiskt! Att bro på träning så ska jag äntligen gå och köra ett pass imorgon efter ett långt uppehåll eftersom att jag har varit sjuk. Kan ju inte säga att jag är helt frisk än, får väll se om jag faller ihop på golvet eller om jag kan pallra mig hem till kvällen och klockan nio se på desperate housewives, haha nedå, de ska nog gå bra!!
Nu ska tjejen hoppa i säng, sov gott Sverige! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0