Torsdag ♥

Sitter och pluggar franska som en TOK! Har som sagt prov på måndag, b.l.a. typ 113 glosor. Förut så älskade jag verkligen Franska men nu har jag tappat glöden. Det är verkligen inte lika kul som jag tyckte att det var förut, och jag känenr definitivt inte heller att jag lär mig något längre. Vettefan om jag orkar läsa Franska nästa år också...
Senare ska jag dra ner på ego och träna med "Lisen" (Alicia). Känner verkligen att jag berhöver det idag, både fysiskt och psykiskt faktist!
Saknar faktist skolan, har inte varit där nu på mer är fem veckor, ne nu få det va nog! Nu vill jag tillbaka till skolan, haha kommer bara hinna vara där fyra dagar inna det är lov igen..
Ne nu ska jag plugag vidare å sen träna med lisen. Hoppas alla får en fortsatt bra dag!
Puss å kram mina vänner!
/Emm ♥


Gammal bild från i sommar när jag och Fridis var i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0