Nej, vi vill inte ha snö!!

Min dag började med att jag klev upp sex i morse och jag började min praktik på äldreboendet kl sju. Jag slutade kl tre och skyndade mig sedan in till stan för att hjälpa en tjej att stänga på butik Annelie. Sedan kom pappa och hämtades upp mig i stan och jag fick övningsköra hela vägen hem till ön, det var kul som fan kan ja ju säga! Nu har jag äntligen fått i mig lite mat innan det är dags för lite mys med bra film och gotta. Ikväll blir det förstås att gå och lägga sig i tid eftersom jag nu har ställt larmet på 05.30 imorgon och börjar sju på Ica. Kvällen imorgon kommer jag nog va med Ida, Petter å några fler, får se vad vi hittar på för bus.. Hehe, först hade vi tänkt att grilla och så men tror inte att set är lika mysigt nu när det har kommit snö... Uhu, sucK.
Ne, nu bär det av mot soffan och en härlig fredagskväll!
Puss å kram!!
// Emm

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2157087/images/2012/pic_196207013.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0