Ledig

Hellu!
Har varit ledig från praktiken hela dan idag, sjukt härligt att få sova kan ja säga! Vid tolv åkte jag och Ida in till stan och tog en lunch och gick en sväng på stan. Åkte sedan bort till skolan, kändes lite knäppt att komma dit nu efter att inte ha varit där på över en månad. Efter skolan så drog vi oss bort mot idrotten och träffade upp Oscar, Petter och Niklas för en stund och sedan rullade tiden iväg och jag och Ida tog bussen hem till ön igen.
Satte mig sedan och skrev klart mitt arbete om stress som egentligen skulle ha varit inne för flera veckor sedan, men nu är det klart, äntligen!
Kvällen blev tidig denna fredag, ska upp 6 imorgon och inte göra något annat än att jobba hela dan :( Först maxi mellan 7-13 och sedan till boendet mellan 13.30 typ-20. Jag kan lova att jag kommer att somna så fort jag har satt foten i hemmet imorgon..
Ne men nu mina kära vänner ska jag ta och dejta kudden min, så jag orkar med morgondagen..
Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0