Göteborg imorgon

Nu är det tisdag och ett nytt underbart 2012. Imorogn kl 05.00 på morognen går mitt och Amelias tåg till Göteborg. Det ska bli så himla kul att bara hon och jag ska åka bort ett litet tag, det ska bli såå mysigt! Lär bli mycket skratt och pengar som man lägger på massa onödigt krimskrams när vi är i farten ;) Vi kommer måsta åka till tåget imorogn redan senast kvart över fyra så att vi ska hinna dit i tid och så. Med andra ord så kommer varken jag eller Amelie få så mycket sömn inatt. Kamaran kommer med så jag kan glatt säga att det kommer snart komma massa fina bilder från vår resa.

Var tyvär tvungen att plugga lite på lovet, jag har ett arbeta kvar om droger och alkohol. Bilder från jul och nyår har ni här nedan även om det inte var så många. Julen firades i stugan med pappa och nyår i dalarna med mamma. Puss så länge! ♥












Kommentarer
Postat av: olivia

åh lillmeja! hälsa!

2012-01-05 @ 20:16:07
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0