Ils ne réalisent pas ce que vous avez jusqu'à ce que vous perdez.


Haha, fin bild på tjejen utan smink.

Idag klev jag upp typ kl. 6.00 och jobbade på maxi till ett. Måste bara säga att det är så jävla störnade när jag ska jobba på lördagar. Jag sutar kl ett och då ska buss nr. fem komma utanför Ica maxi typ åtta minuter över ett men idag var den en kvart sen, det är den alltid. Så då när jag ska ta bussen över bron så har den precis gått och då får jag alltid sitta och vänta ute i en halvtimme. Jag fattar inte varför de inte gör så att bussarna passar ihop eller lägger till en linje som går mellan birsta och ön. Aja, liten sak att lägga energi på.....

Imorogn ska jag träna med Alicia på ego. Innan dess så ska jag sova länge, de kan ja lova! Efter träningen så måste jag plugga. Har lite saker att ta igen faktist..
Måndag: Matteprov
Tisdag: Historiaprov
Torsdag: Arbete i Vård & omsorg
Fredag: Engelskaprov
Ja som sagt så har jag lite saker att göra. Förresten, 9 & 10 februari ska jag och mamma åka till Stockholm och träffa Maria Montazami. Haha, tycker hon är jättehärlig så det ska bli superkul!

Nu ska jag lägga mig och slappa framför tvn och sedan hoppa i säng! Puss o kram mina vänner och dröm sött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0