22/1




Idog sov jag länge och har bara tagit det lungt utan måsten. Sen typ halv tre åkte jag och Alicia in till ego och körde ett pass en timme. Man var helt slut när det var klart, men det var ju sjukt roligt att få träna som en galnning. Tycker faktist att det är roligare att gå på pass än att bara gymma med maskiner. Man blir mer motiverad till att inte sluta om man är trött & det är mycket roligare.
Imorogn är det skolan och känner inte att det ska bli ett dugg roligt faktist. Är så sjukt less på skolan nu så det finns inte...
Har inte planarat så mycket under veckan, tror att jag ska jobba på lördag men annars inget speciellt.

Nu tänkte jag pcka väskan till mammi & sen  krypa ner i sängen och se på en bra film.
Puss & kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0