19/1

Hejhopp!

Sitter här nu med ont i huvudet men är ändå så glad och nöjd. Till att börja med så har jag inga måsten på läxfronten så kommer inte måste plugga i helgen. För de andra så fick jag B på en redovisning i Svenska som jag var asnervös för att göra, så de känns ganska bra faktist. Men något som jag är mindre glad över är att vi har hål i mer än typ tre timmar imorogn för att vår engelskalärare har magsjuka... Visst det är skönt att vi bara har två lektioner men palla sitta på skolan så länge, så ne får dra in till stan och hänga där istället.

Imorgon efter skolan ska jag och Alicia gå och köpa kort på gymmet och sedan träna. Så himla skönt att jag har kommit igång med träningen nu igen, jag mår såå mycket bättre faktist! ♥

Nu tängte jag lägga mig och se på film med Anna och pappi. Vet inte riktigt vad det blir, men någon bra man man ju hoppas! :)

Hejsvejs så länge!
ching chong macaråån! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0