stop saying "i wish" start saying "i will"


Halloj! ♥

Hem från skolan idag fick jag skjuts av petter, härligt att slippa ta bussen. Igår blggade jag tyvär inte eftersom jag hade fullt upp att lära min om åldrandet. Det är typ bara de vi ha nu som måste göras, har ju prov i åldrande på torsdag.
Idag har jag varit på skolan som vanligt. Jag redovisade på svenskan igår så då fick jag sluta tidigare idag, härligt!
Ikväll tänkte jag och Anna gå på ego och köra ett danspass och förbränna lite kalorier. Så himla skönt efter man ha tränat, man känner sig så glad och stolt!
Imorgon ska jag ha praktik, skönt att man inte behöver gå till skolan en gång i veckan.

Jag försöker att fixa denna blogg lite finare men jag är ju absolut inte den mest tekniska. Alla sägaer liksom ja men det är bara att söka och kolla hur de gör, så jag tänkte då ja jag provar väll själv då. Gick inte så bra, jag förstår verkligen inte, men jag ska göra ett nytt försök nu. Annars så får jag helt enkelt flörta med någon som har lust att fixa det åt mig.

Ne nu ska jag dra mig, försöka fixa bloggen och snart åka och träna. Puss Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0