fota med frida











Hejhopp!

Ja det var ju tänkt att jag och Frida skulle fota ute i snön idag men det blev för sent innan vi var klar så det fick bli inne istället. Det blev inte så många men här åvan ser ni resultatet på bilderna från idag. Som ni kan se så fick jag inte med mig några bilder på enbart Frida, tyvärr.

Imorogn så ska vi få veta resultatet på vårt sista prov som vi har gjort i sammhälle och till veckan blir det slutbetyg. Imorogn efter skolan blir det även att träna med Alicia och i helgen kommer jag tyvärr måsta plugga. Svanska redovisning på måndag, vård uppgift tills torsd och matte. Visst inte så kul att pluga på helegn då man ska vara ledig, men jag lovar att jag ska inte plugga hela helgen, man måste ju för fan få har lite fritid.
 
Nu är jag faktist jäkligt glad för att vi har äntligen fixat trådlöst internet hemma. Det var så jäkla struligt förut när man skulle blogga och göra läxor, men nu blir det ändringar. Tänkte att jag skulle försöka lägga ner lite energi på att fixa bloggen fin. Jag måste erkänna att jag  är ju inte speciellt duktig på att fixa sånt men man får väll prova sig fram helt enkelt.

Nu tänkte jag plugga lite så det blir mer fritid till helegn, känns så sjukt skönt att det är fredag imorogn och helg!
Ha det så bra alla vänner så skriver jag mer imorogn. Bye bye! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0