I Göteborg

Hejochhallå!
Nu har jag  precis tagit en härlig varm dusch å jag och Amelia ska lägga oss å se på film. När vi kom fram igår så gick vi på stan hela dan. Åkte sedan hem hit där vi bor, åt mat och gick och la oss ganska tidigt. Vi var bara hyffsat trötta eter att vi hade åkt tåg i sju timmar och vi klev upp kl. fyra.
Idag har vi också gått på stan fast på ett annat ställe, typ ett köpcentrum. Jag har handlat jättemycket grejer och tänkte knäppa kort och lägga upp när jag kommer hem så ni får se alla mina underbara köp. Här nere i Göteborg finns det ingen snö, så lite glad är man ju ändå att det inte är lika svinkallt som hemma. Imorogn blir det fler fina inköp kan jag hoppas på, hehe. Då ska vi gå på ett annat ställe och kika lite. Sen på kvällen tänkte vi gå ut och äta en bit mat.
Hoppas alla ni där hemma också har de gött!
Kram så länge! /Em ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0