Toppen säger jag

Filmen var super, vi såg Hamilton och enligt mig var den som sagt toppen!! Alla som jag har hört har iaf sagt att den inte var så bra, men vilken tur att alla har olika åsikter då, annars skulle alla biljetter till en film vara upptagen ;)

Ligger i sängen just nu och ser på tv lite. Idag var nog den första vardagen på länge då jag inte har pluggat något hemma, så då lär det ju bli dubbelt imorgon;) Efter plugga det blir det att träna på ego med lisen, längtar så sjukt mycket, känns som att jag inte tränat på länge fast det bara var förra veckan sedan sist... Hehe :) Nu tänkte jag sova, ganska trött jag känner mig. Puss å kram så skriver jag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0