We are never so lost that angels can't find us ♥

Sitter just nu med historiaboken i knät och försöker få ihop ett tal som vi ska redovisa i grupp om kvinnornas rättigheter. Kan ju inte säga att det går toppen, har inte ens gjort halva, känns inte som att jag har som stor lust eller energi till att skriva något bra om det just nu.
Sov till halv 12 idag och ja kan säga att jag aldrig brukar sova länge för att jag tycker att man bara sover bort dagen, men det var sjukt härligt! Ikväll ska jag inte göra något speciellt alls, kanske försöka komma närmare slutet på min uppgift förstås. Kl nio blir det såklart Desperate Housewives som alla andra tisdagar.

Imorogn kväll så ska alla vi "gamla tjejer" ses hemma hos Tessan och ha lite mys. Det var ett tag sedan vi sågs alla nu så det ska faktist bli rikigt kul :)

Ne men nu ska jag försöka fortsätta fokusera på skolan lite så kanske jag skriver mer ikväll..
Puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0