Videos från i sommras

Här ser ni en video från i sommras men lite blandade härliga stunder.



Har idag varit i skolan som vanligt och känner mig lite stressad över nästa vecka. Då är det tre svenska nationella och ett matteprov. Imorogn är det historiaredovisning och det känns skönt att den nästan är färdig. Metten känns bara skit, kan endast några få saker, har pluggat hur mycket som hellst men jag förstår inte!

På lördag blir det jobba på maxi på dan och på kvällen och söndag lär jag  ju behöva plugga.
Det kommer kännas så härligt nästa helg så allt nästan är klart. För stunden.
Nästa helg blir det jobb på maxi på dan på lördag å söndag troligen fota med Frida. Härligt med lite nya och förhoppningsvis fina bilder.

Ne, nu ska tjejen kolla om hon kan skrapa ihop ett bra tal till svenska nationella tills nästa fredag och sedan blir det några spännande avsnitt att Andra Avenyn.
/Emm ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej svejs raring...nu har jag och Oscar kollat på din video, den var ju jätte kul å kolla på!!!!

Kram från Camilla & Oscar <3

2012-04-19 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0