bara sovit fyra timmar....



Igår så hade vi lite mys här hemma hos mig några tjejer + Oscar och Niklas (fisken). Vi skulle se på två filmer som vi hade varit in till hemmakväll och hyrt, men de var jätte dåliga tyckte jag. Iaf skräck filmen. Sen så hyrde vi också en film som hette " Young, single and angry" som inte verkade så bra i början så den såg vi inte ens klart, utan det blev idol istället. Kvällen blev ändå lyckad och jätte trevlig!
Men jag gick inte och la mig för en kl 01.30 och idag så skulle jag jobba så var så jävla sjukt tött! Jag har bara sovit fyra timmar inatt för att jag gick upp halv sex så ska skulle hinna med bussen till birsta.

Så ikväll lär det ju bli att plugga och sova tidigt. Eller kan ju hoppas på att jag inte bryter ihop av trötthet före nio iaf....

Men hoppas att alla ni får en bra o lång helg! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0