I sidsjön









Idag har vi varit i sidsjon och gått hela vägen upp för backen, det var as jobbigt! Sen har vi också padla kanot och det gick ju inte så super bra. Eller ibland så kom vi väll en liten bit. Vi var borta längsta av alla i klasen och vi samlade ihop minst bokstäver av alla också. Så vet inte vad den kan tyde på riktigt......
Men vi har bara gått, gått och gått i stort sätt hela dagen. Jobbigt men bra med lite motion!

Nu sitter jag vid datorn och knåpar lite med en önskelista till mor och far. Efter det så tänkte jag faktist ge mig på att plugga lite.

I helgen så tänkte jag och några tjejer i klassen ev. hitta på något. Blir troligen lite mys med film!
På lördag så ska jag åka och jobba och på söndag så blir det att träffa Rickart igen. Juste, jag har ju gitarr läxa att göra med....

/Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0