Nya skor...




Nya skorna från skopunkten för 349kr



Nu var det helg igen, jäkligt skönt faktigst! Frågade Ida när vi stog vid skåpet om vi hade några läxor, men hon ba näe de har vi väll inte? Tänkte inte mer på saken men sen kom jag ju på att vi har matte, samhälle och Engelsaka. Men som tur är så är det inte så mycket och det är heller inte så brottomt med det.

I helgen så ska jag försöka att ta det lungt förutom imorogn som jag tänkte komma igång och läsa min bok, eller varför inte ikväll om jag har lust. Och sen som sagt så är det spelning med Rickard på söndag. Och då blir det inte sova länge, för då ska jag vara hos han till 11 redan. Men skit de samma. Jag tycker ändå att det är så kul att spela så då bryr jag mig faktist inte så mycket.

Får se om jag hinner och orkar blogga i helgen, annars så skriver jag på måndag.
Hoppas alla får en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0