Mitt nya rum















Haha, nu var det inte lika städat längre när jag här slängt fram mina väskor igen som ska till mamma. Men såhär ser mitt nya rum iaf ut, jätte mysigt. Allt är inte riktigt klart än. Men jag tycker att det är så ortoligt skönt med en stor säng. På IKEA införskaffade vi denna nya tavla som ni kan se ovan, en ny lampa, bord och lite krokar. När allt är klart så kommer jag att trivas som fisken i vattnet!

Men nu måste jag verkligen plugga matte, inte blev det så mycket före eller. Då var det ju så mycket annat som jag fick för mig vad mycket viktigare. Men det var det inte Emelie!

Men imorgon så är det skolan som vanligt och lika så språk på hedbergska första lektionen. Hoppas att alla har haft en bra helg.

Tack och hej, goagrej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0