Me Madelene and Natalie...







Sitter här hemma hos moder min nu och har precis skickat iväg mitt arbete till Kenneth. Känns jäkligt härligt måste jag säga! Något som känns mindre härligt är att jag har åtta frågor i samhälle som jag måste göra tills imorgon, + att börja läsa en bok som vi ska ha gjort en recension till om fyra veckor. Men ska snart stänga ner datorn faktist för att ta något att äta och börja med plugget.
Men hoppas att ni alla får en härlig kväll!

kyss o hej, snygga grej! ♥


Kommentarer
Postat av: ida altti

Ojojoj då, vilka brudar ;)

Snygga grej? Trodde det var en viss liten person du syftade på ;)

2011-09-08 @ 20:01:08
URL: http://altti.devote.se
Postat av: Emelie

haha, klart det är Ida! ;)

2011-09-09 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0