Lektion i helgen med Rickard, ser fram emot det!




Då var det Fredag och helg igen. Idag har det varit en lung dag och faktist inte så jobbig. Efter skolan så skulle vi ha någon jäkla föreläsning som var jätte tråkig och då smet jag, Ida och Linéa ut från den. Vi åkte istellit in till stan och kollade på den dära modell saken.
Och sen hem och städa upp lite på rummet. Jag hade räknat med att jag skulle orka att skriva lite på uppsattsen men så blev det inte. Ne nu måste jag försöka att komma på hur fan jag ska ta mig till Birsta imoron när jag ska jobba. Jo, det blir ju buss förståts men jag förstår mig inte på dem nya bussarna. Men det ska nog lösa sig tillslut.
Jo som jag sa så ska jag åka och jobba imorgn kl 07.00 - 13.00. Och sen blir det hem och kolla om jag är lite mer sugen då på att skriva några fina rader till mitt arbete.

På söndag så ska jag gå på min första gitarrlektion med Rickard. Det ska bli jätte spännande jag jag ser fram emot att lära mig jätte mycket!

Ikväll så blir det att åka till Frida och bara ha det lite mys!

tack o hej, goagrej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0