Hejdå godis!



Haha, Aberahett i min klass har hjort fin fina flätor på mig i dag som ni kan se. Det blev lite fel när vi skulle dela in håret så det blev as mycket hår på andra sidan, men men.

Under veckna så ska jag plugga och försöka hinna träna så mycket som möjligt. Jag har kommit på att jag ska sluta med allt dåligt.........


Nu ska jag inte längre äta:

Godis
Läsk
Chips, eller nått annat.

Nu ska jag bara:

Träna och äta bra!!


Haha, nu får vi se hur länge det här kna hålla då. Nu ska måste jag fortsätta att läsa min bok och göra läxor.


Kommentarer
Postat av: Anna

och det höll hur länge?

2011-09-27 @ 11:18:29
Postat av: frida selin

hahah det lär väl sluta när du är med mig? ;)

2011-09-27 @ 17:32:36
Postat av: frida selin

hahah det lär väl sluta när du är med mig? ;)

2011-09-27 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0