Här har vi en jätte nöjd och glad tjej!



Nu är jag äntligen klar med min barnsaga, så himla skönt. Den är skickad och allt är klart. Som jag sa tidigare så fick vi tillbaka våra arbeten från hälsapedagogiken idag, och jag fick betyget B påväg mot A, D.v.s ett VG+ eller MVG-. Jag är jätte nöjd och hoppas att den nya uppgiften ska få lika bra resultat.
Nu så ska jag lägga mig i sängen och försöka att läsa klart det sista ca 80 sidorna i min bok. Skulle vara skönt om jag orkade, för att då kan jag börja med recencionen som ska vara klar tills på tisdag. Sen är det ju också franska prov tills nästa torsdag så lär ju behöva plugga lite till det med. Sen så får jag ju inte glömma samhälleprov och hälsa arbetet.

Men hoppas att alla inte har lika mycket saker framför er som jag har, men jag är glad ändå. Känner mig faktist på jätte bra humör nu. Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och koncentrera mig på min bok som jag ska försöka bli klar med. Juste, måste packa gympaväska också,aja.
Men hejdå på er mina kära vänner. Hoppas att alla har haft en toppendag! ♥

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0