Fredag


haha, fin fin bild på mig, jullan och wille från i sommar.


Alstå har jag en söt eller en söt liten sak på min axel?

♥ Sitter just nu och har börjar skriva lite på min hälsa uppgift som vi har fått tills på torsag, men det känns skönt om man börjar i tid. Efter skolan idag så åkte jag direkt hem och sov. Jag sov säkert i två timmar tills det var middag, kan inte beskriva hu jäkla härligt det var att få sova lite på dan. Ikväll så ska jag bara slappa. Jag ska bara slappa hela helgen. Göra det läxor som böhövs göra, och inga måsten. På söndag så är det gitarr lektion som vanligt. Men nu ska jag gå och vara lite social men min familj, hoppas att alla ni får en lika härlig helg som jag ska ha. Hejdå så länge...

/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0