Ett nytt liv ♥



Som sagt så har jag börjat med ett nytt liv nu. Nu är det att träna två ggr i  veckan och inte äta tjockis mat eller godis, dricka mm...
Ikväll så var jag och Alicia ute och sprang en halvtimme, det var så sjukt härligt. På hösten är det så härligt att vara ute för att det är så friskt i luften. Jag och Alicia har kommit överäns om att vi ska gymma en gång i veckan + ute och springa minst en halvtimme.

Efter skolan så åkte jag hem direkt och pluggade franska och läste typ 60 sidor i boken. Mina läxor + prov framöver ser ut såhär:
♥ v.39 fredag, engelska test
♥ v. 40 tisdag, redivisning av bok
♥ v. 40 torsdag, franska prov
♥ v. 41 måndag, samhälle prov

Så jag har ju lite plugg framför mig. Men nu ska jag ge familjen sällskap vid middgasbordet. Sen så blir det Idol. Puss och kram till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0