-



I morse så klev jag upp ganska tidiggt, men inte så farligt. Sen så åkte jag till sidsjön hem till Rickard för att spela lite gitarr. Det är så jävla kul och jag är såå peppad för att lära mig mycket! Vi skulle iegntligen hålla på i en timme men sen blev det 90min men idag spelade vi hela två timmar.. Såå kul!

Sen åkte jag hem och städade upp lite på rummet så nu kan jag knäppa kort och sen lägga ut på bloggen ikväll så ni får se.

Men nu ska jag och anna åka en sväng till IKEA och handla in lite mera saker som saknas. Hör av mig sen ikväll igen.

Hej så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Du är så fruktansvärt vacker, vart du än i världen vänder så finns jag alltid där och stöttar dig <3

2011-09-18 @ 20:50:02
URL: http://altti.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0