Söndag


En gammal bild som Olivia har tagit förra hösten.

Hur kan jag lyckas vakna så tidigt? På helgerna så sover jag alltid bara till max kl.10, fast det inte är skola och jag igentligen kan sova så mycket länge om jag vill. Som idag när jag vaknade typ åtta och hade kuna sova mycket längre. Men när det är skola och jag börjar tio och kliver också typ upp åtta så är man  så sjukt drött då. Kan det vara för att huvudet har sågon slags inställning som vet att man måste gå upp och då blir allt mycket jobbigare. Och på helgerna när man inte behöver gå upp så vaknar man tidigt och är jätte pigg och kan inte somna om. Näe, jag vet inte riktigt hur det går till. Jag vet bara att jag tycker att det är sjukt störande...

Idag så ska jag åka till Rickard och spela kl tre. Och sen ikväll så ska jag plugga lite mera och hoppas på att jag hinner klart med mitt arbete om hälsan.
Skriver kanske lite mera ikväll. Ha det bra så länge, Kram!

/Emm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0