Trött tjej...




Idag så har jag som sagt varit hos Rickard och spelat. Det är verkligen så jäkla kul att spela och jag lär mig något nytt varje gång. Jag har också nästan gjort klart mitt arbete om hälsa, sköönt!

Idag har också familjen firat mig lite i förväg. Fick en ny tv, dvd, kapo till gitarren, notställ och en typ av krok så jag kan hänga upp gitarren på väggen. Jätte fina presenter, stort tack! Men det är ju som sagt på onsdag som jag fyller år. Imorogn är det skolan som vanligt, blä.
Men jag har iaf haft en superhelg! Det har varit jätte härligt att bara tagit det lung utan några måsten. Men får se hur många inlägg det blir när jag åker till mamma nu imorogn då. Ska försöka så att det blir så mycket som möjligt, lovar.
Men nu säger jag godnatt mina kära vänner, Karm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0