Tränat lite på morgonen..

Imorse så vaknade jag runt nio tiden och då tyckte jag att jag hade sovit klart, fast klockan bara var nio. Jag klev upp och tog på mig joggingskor och täningskläder och gick ut och sprang i ca 20 min, de var så härkligt! Sen hem och göra armhävningar och sit-ups och sånt. Det kändes så härligt i kroppen när man hade tränat. Nu ska jag, papa och Wille åka ut till stugan och hjälpa pappa att göra vinter där ute. Det har blivit så jäkla kalt nu så man funderar ju på att börja med vinterjackan, annars kommer man ju att frysa arslet av sig. Ikväll så ska jag plugga lite matte, Engelska och svenska. Ja det är ju helg, men man måste ju.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0