Someone like you...





Bilderna från helgen gick inte att ladda upp, fråga mig inte varför, jag och min dator är inte vänner när det inte blir som jag vill riktigt. Idag har jag iaf varit på skolan som vanligt och fått reda på lite resultat. På engelska provet fick jag ett B och på matten klarade jag godkänt. Jag och matte är inte så bra vänner heller men just nu kanske, när jag inte behövde göra något omprov. Min dag började med att jag skulle kliva upp 6.30 men det gick inte så bra. Ställde alarm och allt men somnade sedan ifrån det och vaknade istället 7.15, då blev det brottom men jag kom i tid ändå. Vi hade Franskaprovet idag första lektionen och det gick ändå ganska så bra. Vi skulle igentligen ha samhälleprov sista lektionen men Anders var inte där, så vi får hål första timmen imorogn, jippie! Men nu har jag skickat in Svanska arbetet också så det är klart. Nu är det bara lite Engelska tills på fredag och några tal som jag behöver räkna i matte. Men nu ska ska jag gå upp och kolla på tvn ett tag och för en gång skull slappna av lite, hej så länge, kram! /Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0