På skolan

Nu sitter jag på våran näst sista lektion och jobbar med det nya arbetet om hälsa. På vårat förra arbete så fick jag ett B påväg om A igen och det känns ännu en gång toppenbra! Första lektionen idag så hade jag Franska och även då gick det jätte bra. Då fick jag också ett B nästan ett A så dehär med gymnasiet känns ändå lite bra sådär måste man ju tycka ändå. Efter skolan så ska jag och mamma åka ut till birsta och handla en pälsväst som är inporterad från piteå för att det fanns ingen hemma. Men skriver inget mer ikväll för då ska jag plugga till Svenskaprovet till på torsdag. Men imorogn så blir det troligen ett nytt inlägg......
Kramar så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0