Helena bästa Bergtröm ♥

Jag måste bara ge en otrolig hiss till Helena Bergström. Enligt mig är hon den bästa kvinnliga svenska skådespelaren. Hon har gjort många otroligt bra filmer, ska ge exempel på några som jag tycker är värd att se.

Skådespelare i:
Black jack
Änglagård- (första, andra och tredje sommaren)
Sista dansen
Under solen
Livet är en schlager
Heartbreak Hotel 
Angel

Regissör i: 
Så olika
Se upp för dårarna



Idag....
Idag har jag bara varit i skolan som vanligt och fått reda på lite resultat på arbeten. Svenska där vi gjorde en berättelse och en recension och fick C på båda, så med det så känner jag mig ganska så nöjde ändå! Ikväll så ska jag inte plugga alls utan bara ligga och slappa framför tv:n och se på min efterlängtade serie Desperate Housewives
Ha en bra kväll mina vänner, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0