En del av mitt hjärta......

Då var det söndag igen och helgen är slut. Men nu är det ju så bra så att det är lov! Härligt härligt när man får vara ledig och sova på mornarna. Men ska ändå plugga lite Franska och hälsapedagogik på lovet, tyvärr... 

För typ två veckor sen så gjorde vi ett  prov i svenska om skrivregler och sånt. Känns faktist jävligt härligt att kunna sägga att det var bara jag och en till i klassen som ficl B, det hade jag inte förväntat mig. 
I helgen så har jag jobbat, varit i stugan igår och gjorde lite "jul" där ute & bara tog det lungt.
Nu ska jag äta middag med familjen och glutta lite på tvn.
Ha det super alla fina vänner så länge, Kram kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0