Måndag

Ledsen för att jag inte har skrivit så mycket under förra veckan, men jag pluggade ganska mycket då. Som sagt så är det krångel med internet hos mamma också så det blir inte så mycket bloggande då.
Men i helgen jobbade jag fredag och lördag, och igår var jag hon Rickard som vanligt. Vi började med en ny låt som var California king bed- Rihanna. Jag har suttit och spelat den ett tag nu för att jag ska lära mig den som rinnande vatten tills på söndag. Denna vecka så har jag faktiskt något att göra varje dag. Brukar inte hända men såhär ser min vecka ut:
Tisdag: Hjälpa mamma med VIP-kväll på butiken, och bli sminkad av en make-up artist.
Onsdag: Stan med Linnéa.
Torsdag: Träna med Alicia på gymmet.
Fredag: Vara med bästa Amelia! ♥
Lördag: Jobba på maxi, dop i stugan för Natalie.
Söndag: Först gitarr, sedan äta julgodis hon Malin.
Som ni kan se så är min vecka fullbokad. Och förutom detta så ska jag även hinna med studier. Men nu ska jag lägga huvudet på kudden så se på tv lite. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0