Onsdag

Gud vad skönt det är med lov altså! Man kan sova länge och bara ta det lungt. Idag så sov jag faktist inte så speciellt länge, typ till nio kanske. Sen så tog jag en härlig dusch och fixade mig lite. Sen tog jag en promenad in till vi och gick till tandläkaren. Åkte sedan in till stan för att fixa legitimation och lite saker. Då skulle jag hitta någon jävla fotoautomat men de har ju tagit bort alla, vilket jag inte rigtit hade uppfattat. Men tillslut så fick jag ändå ett kort och jag var också och gjorde ett syntest till körkortet. Men när vi sedan skulle gå till nordea för att fixa legitimationet så hade de stängt. Vem fan stänger en bank kl.15 på en vardag? Åååhh vad less jag blev då! Men jag får hekt enkelt åka in och fixa det imorgon eller nått istället.
Nu så har jag bakat en härlig kladkaka, så nu ska jag och resten av familjen snart ska sätta oss att gotta på den. Sedan blir det Berg flyttar in. Puss på er mina läsare! //Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0