Onsdag

Jag har några blider från igår. Det var VIP-kväll hos mamma på butiken ochd det kom dit en tjej som sminkade mig. Såhär blev resultatet...


Före sminkningen















 

Skorna som jag har på mig var min mamma så gullig att köpa till mig. Så otroligt sköna, kändes som tofflor. Igår när jag var borta var jag inte hemma för än halv 11 typ. Det innebar att jag missade mina favorit brudar igår och kommer inte kunna se reprisen på söndag heller för jag är upptagen då :(
 
Idag så har jag varit i skolan som vanligt och vi fick lära oss att ta blodprov.
Imorogon så ska vi ha en övning om en bussolycka som hänt. Det har ju såklart inte hänt på riktigt men jag och några vänner ska spela att vi är sjuka, och måla sår och sånt. Jag är faktist like nervös för att det ska vara riktiga poliser, brandbilar och ambulans där.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Är sjukt trött och vill vara pigg imorgon. fastän jag inte ska gå upp för än kl. nio typ. Hoppas allt är bra med er! Om ni har tur så kanske ni kan få se några bilder från imorogn... Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0