Don't forget me I beg, I remember you said, Sometimes It lasts In love but sometimes It hurts Instead.

Det var jättekul hos Kajsa igår. Först så åt vi en liten matbit och spelade spel. Vi satt och pratade lite och typ sista timmen så hade vi hög musik på och dansade, det vad askul iaf!
Jo juste, jag glömde berätta att i fredags så var jag på ansiktsbehandbling och det var grymt härligt. Jag kan verkligen rekomendera att gå till Mariells för att det är värt varje öre.
Idag så har jag varit med bästa Amelia en sväng och det var jättemysigt. Hon har fått körkort nu så är jätteglad för henns skull. Vi åkte och åt lunch och en sväng till birsta. Det blev inte så länge men ett litet tag iaf. Det blir längre på onsdag.
ikväll så har jag pluggat lite eftersom skolan börjar ju nu igen. Ja visst, det har varit skönt att vara hemma men det ska faktist bli skönt att gå tillbaka till skolan och träffa vännerna igen.
Ja, det var nog allt för mig idag. Hoppas alla är friska och mår bra, stora kramar från mig! ♥

Stort grattis till Olivia som fyller 16år idag, grattis gumman! ♥
www.oliviaengstrand.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack gumman<3 men du, de där bilderna är hemska..

2011-11-11 @ 12:34:03
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0