white light moment- Tove styrke

Har fått en låt som man går och sjunger om och om igen på hjärnan. Tyvär lyckades jag inte hitta rätt, den ska ju iegntligen gå mycket snabbare.
Imorgon är det inte vilken dag som hälls, det är lilla Julias födelsadag. På lördag fyller också farfar år så lägger väll in någon trevlig bild då! ;)
Efter skolan idag så somnade jag på soffan för jag var helt totalt slut. Så nu ska jag försöka att ge mig på att plugga lite mera teknik eftersom att jag har ännu ett till prov imorgon. Vi hade ju matte nationella igår som gick totalt sämst. Och idag så hade vi förhör på några svenska satsdelar. Så ja, det är många bollar i luften nu. Jag har alldeles nyss också skickat iväg mailet till någon som hette Jean-paul som jag och mamma ska hyra lägenhet av i franskrike. jag längtar så sjukt mycket!
hej så länge!
/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0