Valborg









Ja, här är de bilder som jag lyckades skrapa ihop från gårdagen. Så fort man tog fram kameran så åkte händerna fram framför ansiktet... Ingen ville vara med. Jag fick helt enkelt tvinga dem! ;)
Vi gick omkring i vi lite o sen träffade jag på Amelia & Jonathan och då gick jag iväg en stund med dem. Sedan så tog jag en promenad bort till Olivia till alla de andra och så såg vi på nästan världens bästa film "the notebook". Så det var så jag firade valborg! :)

Nu sitter jag med guran i famnen och försöker lära mig att spela några fler låtar. Men snart måste jag ta fram plugg böckerna för jag har nationella prov i matte på torsdag och på fredag så är det prov om mellankrigstiden, så.. Ingen rast, inegn ro! Nejdå, men nu har jag fått ha lov, så nu måste skolan komma igång igen. Hoppas att alla nu andra hade en jätte bra valborg!
Hör kanske av mig mer mot kvällen, hejsvejjs!

/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0