Klar med allt i skolan! ♥


Bild från i sommras när jag var i Frankrike på språkesa...

Jag kan inte förstå det själv, men nu har jag idag faktist gjort det sista jävla provet på vibacke någonsin! Sista timmen så hade vi igentligen ES men hade ju inget att göra eftersom allt var klart så åkte hem istället och njöt av hur verkligen skönt det är att vara klar med allt. Nästa vecka så går vi som vanligt på tisdag och onsdag, men på torsdag så ska vi bara städa skåpen så lär sluta jätte tidigt då. Sen på fredagen så ska vi vara på stranden med klassen som vanligt. Och efter det så blir det att åka och kolla på Amelias student!

Nu är det inte långt kvar alls till att jag slutar skolan, vilket betyder att det är inte alls långt kvar tills jag och mamma åker till Frankrike. Nu längtar jag sjukt mycket, så nu blir det snart att börja packa väskan. Efter frankrike så ska jag och Frida Selin åka till Göteborg, då blir de liseberg och bara ha det härligt!

Ikväll blir det inga måsten, inget plugg. Bara jag med min karrapåse framför Desperate Housewives kl. 21.00.
Kram till er alla! ♥

/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0