♥ ♥ ♥



Idag var det fotografering på solan, inte var det direkt så att vi skulle klä ut oss för av vara speciellt fina. Nä, Fridis & jag klädde ut oss till 80-tals brudar :)

Nu är det äntligen mycket närmare sommaren, och snart lov. Nu rullar veckorna på, & nu är det redan vecka 21. Nu är det inte länge alls kvar. Och när vi slutar skolan på tisdag så åker jag och mamma till stockholm på torsdag å sen bär det av till Frankrike!

Imorgon är det franskaprov, som jag hade önskat att jag hade haft lite mer ork till för att plugga. Men just nu fungerar inte min hjärna till franskan. Jag blir så jävla less på våran franska lärare som bara ska ha massa jävla prov och inte muntliga saker. Vi läser aldrig högt på lektionerna utan vi har bara massa jävla grammatik. Jag är mycket duktigare på den muntliga deln, därför blir jag så jäva less att hon har saker som en del har lätt för och som de andra har svårt för. Istälelt för att blanda? Ne, jag tycket att det är jävligt orättvist iallafall....

Men jag kanske måste försöka förstå mig på den hyffsat iaf, & sen ska jag skriva ett cv till Engelskan imorogn. Men efter det så tror jag bara att det är kvar kemi prov, bologi frågor och svenska recension.
Men nu blire Franska plugg....

Hej så länge mina kära! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0