härligt, härligt!












Den sissta bilden är på Olivia och Niklas. Det nya paret, så söta. Önskar er all lycka och kärlek! ♥

Idag som ni ser på bilderna så har det varit super fin väder, och det ska bli ännu varmare imorogn! Som vanligt så är det äcklig mat på skolan så att jag och frida gick ner ich åt på kina idag. As dyrt var det iaf att äta, men det var det fan värt! Idag så kom frida med moppen och hämtade mig i morse och vi ska åka till skolan igen imorgon, heheh det är ju så långt menar jag...... ;) Imorgon blir det också att besöka sammhälle linjen på åkersvik där jag ska gå. Hoppas att allt kommer att gå bra, är lite nervös eftersom att jag ska börja helt själv.. Nu blir det till att hoppa i sängen så att man hinner med matte nationella provet i morgon bitti...

Kramar
/Emm

Kommentarer
Postat av: frida

hahah fina bilder älskling!

2011-05-12 @ 16:41:26
URL: http://fridaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0