River flows in you....



Ligger i sängen på rummet med datorn i knät efter att ha varit ute och njutit av solen ett tag. I helgen så har Amelia varit här och vi har haft skojj som vanligt! Men idag är det söndag och jag ser på mitt rum att det måste städas upp här lite innan jag ska dra till pappa imorgon igen. Fy satan vad veckorna går fort, jag tycker att det är måndag och helg var enda dag....  Till helgen sen hos pappa så ska jag börja att packa ner mina saker från rummet i kartång för då ska vi börja att göra om på mitt nya rum. Jag tror verkligen att det kommer att bli super bra med ett lite större rum!

Snart är det också dags för mig och Fida Selin att boka tåg biljetter till våran resa till Göteborg i sommar, det kommer att bli så jävla kul!
Men inna dess ska jag och mamma till Frankrike som sagt och jag längtar som en gaalning!

Men nu ska jag börja städa upp i denna röra och packa till pappa & plugga lite teknik eftersom att jag har prov på tisdag...

Tjarå!
/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0