prov, prov, prov och ännu mera prov......


Nu är det ingen rast & ingen ro. Nu har ju minst två prov veckorna fram övet tills skolan är över för ett tag. inte så jävla kul, man kommer måsta plugga varenda J**la dag. såhär ser veckorna ut för mig framöver.....

V.18- tor. Matte nationella.
         fre. So prov.
V.19- tis. teknik prov.
         fre.musik prov.
V.20- fre. ev biologi prov.
         fre. engelska prov.
V.21- ons. franska prov.
         tor. matte prov.
         fre. ska lämna in resencion.

Haha.. Visst ser det ut som att jag kommer att få någon ledig tid? Inte så mycket..... Varför ska alla tycka ihop alla prov på en gång, istället för att sprida ut dem? Förstår mig verkligen inte på lärarana på vibacke......
Aja, inte ås mycket att gör åt saken, utan helt enkelt bara börja plugga som fan. Man får helt enkelt bara göra det bästa av situationen. Så då ser ni hur min planering ser ut de fyra veckorna fram över... Har nu inte längre tid med detta, för som ni hörde så har jag andra saker som väntar på skrivbordet.

/Emm

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heej gumman!

Du är såå duktig som pluggar, kämpa på, snart är det ett underbart sommarlov som väntar!

Stor Kram från Moster Camilla

2011-05-09 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0