Glad och besviken...


Jag & Madde

Idag har det varit både jätte bra och jätte dåligt på skolan, jag börjar med att berätta det dåliga... Jag skulle ju ha Franska prov idag men det gick allvarligt rent åt helvete! Så det är jag jävligt less på, men jag blev lite gladare när jag fick höra några bra saker. Jag fick MVG på teknik provet, stolt tjej som så jävla mycket jag pluggade på dom frågorna! :D Sen kommer jag att få VG i musik, och ev. VG i bilogi. Sen det jag är mäst glad över är att jag komemr att klara G i matte, jag har kämpat så jävla mycket med matten och nu kommer jag att klara godkänt!

Sen har jag kommit på nu att jag vill inte gå något jävla samhälle beteentevetenskap. Ne, jag ska gå till syo imorogn och välja om till vårdprogrammet. Jag har fuderat på det ända från början men kände då att det skulle bli så stressigt med att läsa alla tillval. Men nu jag jag ändrat mig igen och ska välja op. Jag kände att jag vill inte känna att jag ska plåga mig igenom tre år i skolan utan ha också något som gör det kul. Och att jobba med människor är min drivkraft. Därför ska jag imorogn välja om och hoppas på att jag gör det rätta valet. Sen är en sak som är negativt med det och det är det att jag kommer troligen inte att kunna läsa Franska.. Men då får jag gå några kvälls kurser eller något, för jag vill inte sluta med all läsa franska.

Imorgon: Efter skolan imorogn så kommer Maria och hämtar mig så ska hon och kussarna fira mig. De kommer inte att vara här när jag går ut 9:an så de ville då fira mig innan. Så efter att jag har varit där så ska jag faktist hem och plugga, även fats det här helg. Men jag måste!

På lördag
: Ska jag upp tidigt och jobba, börjar halv nio till halv tre. Efter jag har jobbat så ska jag hem igen och plugga lite mera. Jag måste plugga Franska tills på måndag och Kemi prov på tisdag och sen så ska vi lämna in biologi frågor.

på söndag: Inga speciella planer. Typ plugga lite mera om det behövs. Och fira mamma förståts!

Hej på er alla så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0