Snart lov!


Min fader & jag

Idag hade vi vattenkrig på skolan, blev jätte blöt iaf. Och efter skolan så tog jag bussen till birsta för att jag skulle gå på ett möte på ica maxi. Ska ju jobba där i sommar så då skulle vi gå den kursen som var 3 och en halv timme lång. Det var faktist like kul i början, men när första timmen hade gått så hade jag tröttnat..hehe. Men iaf efter det så hade jag inte ätit något så åkte hem och åt middag osv. Ligger nu på sängen och väntar på att alvedonen ska börja värka för min otroligt onda huvudvärk.

I morogn så ska vi bara städa skåpen och göra någon enkät, sen så slutar vi. Och på kvällen så ska vi eventuellt sova på tranviken. Och på fredag så ska vi vara på stranden och efetr det så ska jag åka och se när Amelia tar studenten.  love..
/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0